Beleid voor het opnemen van telefoongesprekken

Wanneer je onze klantenservice belt, kunnen wij je gesprek opnemen. In dit artikel vind je alle informatie over ons beleid voor het opnemen van telefoongesprekken.

 

>Waarom nemen jullie gesprekken op?

We nemen gesprekken op voor kwaliteitsbewaking en evaluatiedoeleinden. Ons doel is ervoor te zorgen dat wanneer je contact met ons opneemt, telefonisch of op een andere manier, je de beste service krijgt.

 

>Kan ik weigeren om opgenomen te worden?

Ja, aan het begin van het gesprek word je gevraagd het opnemen te accepteren of te weigeren. Als het opnemen weigert, stopt de opname en wordt alles wat eerder is opgenomen onmiddellijk verwijderd.

 

>Hoelang bewaren jullie de opgenomen gesprekken?

We bewaren de opnames gedurende een periode van 21 dagen, beginnend op de dag waarop de opname heeft plaatsgevonden.

 

>In welk land worden de opgenomen gesprekken opgeslagen?

De opnames worden opgeslagen in een database in Duitsland.

 

>Wat zijn mijn rechten met betrekking tot deze opnames?

Je hebt de volgende rechten: het recht op informatie, het recht op toegang, het recht op rectificatie, het recht om vergeten te worden, het recht op beperking, het recht op gegevensoverdraagbaarheid, het recht om niet aan geautomatiseerde besluitvorming onderworpen te worden, het recht om bezwaar te maken en het recht om de toestemming in te trekken. Raadpleeg ons beleid voor het opnemen van telefoongesprekken voor meer informatie over wat deze rechten inhouden.

 

Wil je ons beleid voor het opnemen van telefoongesprekken lezen? Klik hier.